متن اهنگ یاس به نام صلح تویی
فقط دانلود کن
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : علی

حالا منم و ورق روی ورق ، قلمِ
روی تنم ، عرقِ
توی سرم ، کلمه
توی دلم ، هدفِ
بذار برم به طرفِ
اون کسی که توی دنيا شده یه ملکه
بذار
بذار حالا دیگه بخونم از کسی که
هست دنيا واسه اون بدون مرز
کسی که سالها پيش داشته توان خاصی
به راستی توی زبان فارسی
حالا دیگه می دونن اینو مرد و زن ها
حتی خدایی که نداره المثنی
یهودی و مسيحی یا که هر مسلمان
یه سرباز واسه مرگ و سر باز
که صدبار اسمش رو تو تسبيح
من ذکر می کنم و می گم جلو تو تسليم
شعرهایی که به صد زبون ترجمه شده
حالا واسه من، تو یه سنبل
دیگه می گذ ره از رفتن تو ٨٠٠ سال
ولی هنوزم الگو می گيرم از اشعار تو
رفتی ولی تو می دونی
که بزرگترین شاعر ما همه تویی رومی
تو ویرونی من و شرایط سخت من
تو با کلماتت به من گفتی تو می تونی
آره،
رفتی ولی تو می دونی
که بزرگترین شاعر همه ما تویی رومی
آره،
رفتی ولی تو می دونی
که بزرگترین شاعر همه ما تویی رومی
تو ویرونی من و شرایط سخت من
تو با کلماتت به من گفتی تو می تونی
روزهایی که نگرانم بار سخت،ِ بر دوش
با کلمات تو من می شم مست و مدهوش
می خونم اینو بدونی تا روزی که بميرم
تک تک کلمات تو از یاد من نمی رن
پس وقتش ، اینو بدون
که یاس تا آخر عمر وفادار ، به تو
که اگه دیگه تو نباشی بگو چطور
که باز یاس داستان داره بدون تو، نه
این عشقی که تو دل من ، به توِ
که منو می بره به روی صحنه
دیگه بگم از اینکه مونده حالا یاس و یک بند
فرمول کلمات رو از تو یاد گرفتم
آره،
رفتی تو، ولی تو می دونی
که بزرگترین شاعر همه ما تویی رومی
تو ویرونی من و شرایط سخت من
تو با کلماتت به من گفتی تو می تونی
باید اینو بدونی که تو که کسی بودی که
که یکی یکی کلمه هایی که توی دل تو بوده
و واسه من و خيلی کسایی که
شعرهای تو رو با دل و جون و وجود درونی می خونند
می دونن اینو که
تو یه الگوی جاودانه ای
واسه ی زمينی که باغ تو ای باغبان
این ، که منو به سوی تو می کشون
که تو چطور خودت رو تو دل این همه آدم هایی که
حتی کتابای تو رو به زبون خودشون ترجمه می کنن و
عشق و با کلماتت رو تجربه می کنن
اسم تو می خونن و می گن مولانا رومی
که توی فرهنگ صلح تو بالا بودی
یه رودی، یه رود زلال و شفاف
که منم هميشه دیگه دنبال حرفاش
چه جالب ، که این بوده ترس رومی
که اون متعلق باشه به یه مرز و بومی
حالا رومی رفته و باز دشمن زیاده
یه سری تانک سوارن، یه مشت هم پياده
به خاک سپرده شده توی قونيه یک روز
منم می خوام باشم رومی امروز
 



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت20:38---3 اسفند 1391
کیر خر تو کس مادر و خواهر و زنت چرا چپ کلیکو بستی مادر جنده

نیو شا
ساعت19:30---19 فروردين 1391
چرا متنت دانلد نمی شه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط دانلود کن و آدرس alifarog66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 83781
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

www.kahalzadeh.mihanblog.com

كليك كنيد تا معجزه ان را در سايت خودتان ببينيد